Kraj

Piotr Pręgowski reklamuje kredyty Banku Pocztowego

Bank Pocztowy rozpoczął nową kampanię reklamową, w której występuje aktor Piotr Pręgowski, który brał udział w poprzednich reklamach banku. Bank...

Bank Pocztowy rozpoczął nową kampanię reklamową, w której występuje aktor Piotr Pręgowski, który brał udział w poprzednich reklamach banku. Bank promuje swoją ofertę kredytów konsumenckich. Kampania obejmuje telewizję (spoty w TVP i Telewizji Trwam), radio (Jedynka PR) oraz prasę (TV-guide’y), a potrwa do 11 grudnia br. Kreację przygotowała agencja Arip, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Effective Media, który w sierpniu br. wygrał przetarg na ten budżet. – Naszą ofertę kierujemy przede wszystkim do osób mieszkających w małych i średnich miejscowościch, o dochodach poniżej średniej krajowej i w wieku powyżej 30 lat – mówi Zbigniew Wiatr, dyrektor marketingu Banku Pocztowego. – Kampania ma zarówno cele sprzedażowe, jak i elementy wizerunkowe. Bank Pocztowy zmienił swoje logo – jest ono bardziej zbliżone do logo Poczty Polskiej, współwłaściciela Banku Pocztowego (75 proc. akcji, pozostałe 25 proc. należy do PKO BP), z którą bank podpisał jakiś czas temu umowę o utworzeniu okienek bankowych w urzędach pocztowych. Za nowy projekt identyfikacji wizualnej odpowiada Grupa A5/Totem. – Przebudowujemy naszą ofertę i zmieniamy zakres działania, dlatego zależy nam na podkreśleniu łatwości i dostępności naszej oferty również dla mniej zamożnych klientów – mówi Wiatr. Dotarcie w ramach kampanii zaplanowano na 2,8 tys. GRP dla grupy docelowej kampanii. (MB)