Kraj

OgilvyOne i Media Direction realizują kolejną kampanię dla GE Money Banku

GE Money Bank rozpoczął nową kampanię reklamową kredytów hipotecznych pod hasłem "Kredyt tak dobry, że nie trzeba go negocjować". Bank...

GE Money Bank rozpoczął nową kampanię reklamową kredytów hipotecznych pod hasłem “Kredyt tak dobry, że nie trzeba go negocjować”. Bank promuje w ten sposób ofertę kredytów hipotecznych z malejącą marżą w okresie spłaty. Kampania obejmuje telewizję (TVP1, TVP2, TVP3, Polsat, TV4, TVN, TVN Siedem, TVN24, Discovery i Animal Planet oraz stacje z grupy At Media), prasę oraz internet (kampania w TV będzie prowadzona w październiku, a działania w internecie i prasie potrwają do końca listopada), a także BTL: POS-y w placówkach (standy, plakaty, witryny i woblery). Kreację przygotowała agencja OgilvyOne, planowaniem i zakupem mediów zajał się dom mediowy Media Direction OMD, a produkcją spotu – studio produkcyjne Design Direct. W zeszłym tygodniu zakończyła się kampania kart kredytowych Visa w GE Money Banku pt. “Ostra karta”. (MB)