Przetargi

Fundacja Grupy TP szuka agencji kreatywnej, która wesprze kampanię informacyjną

Fundacja Grupy TP prowadzi konkurs ofert dla agencji kreatywnych. Do udziału zaproszono pięć agencji, których nazw fundacja nie ujawnia. Są...

Fundacja Grupy TP prowadzi konkurs ofert dla agencji kreatywnych. Do udziału zaproszono pięć agencji, których nazw fundacja nie ujawnia. Są to agencje niesieciowe, co wynika z charakteru pracy fundacji i ze skali projektów, w które wybrana agencja będzie zaangażowana. – Nie jesteśmy firmą komercyjną, skala naszych budżetów jest nieporównywalnie mniejsza – mówi Joanna Tomiak, główny specjalista działu komunikacji Fundacji Grupy TP. – Ciężar wydatków kładziemy raczej na pomoc potrzebującym w ramach prowadzonych programów – dodaje Tomiak. Wybrana agencja odpowiedzialna będzie za wsparcie kreatywne kampanii informacyjnych związanych z programami społecznymi prowadzonymi przez fundację. Fundacja liczy, że dzięki temu informacje skuteczniej dotrą do jej beneficjentów. (KH)