Kraj

ZenithOptimedia Group pracuje przy kampanii Euro 2012 dla Ministerstwa Sportu

ZenithOptimedia Group pracuje przy kampanii promującej organizację w Polsce mistrzostw Europy w piłce nożnej 2012. Zleceniodawcą kampanii jest Ministerstwo Sportu....

ZenithOptimedia Group pracuje przy kampanii promującej organizację w Polsce mistrzostw Europy w piłce nożnej 2012. Zleceniodawcą kampanii jest Ministerstwo Sportu. ZenithOptimedia będzie odpowiadać za zaplanowanie i zakup telewizji. Strategię i kreację kampanii przygotowuje agencja Scholz & Friends, o czym pisaliśmy w DS “MMP” 27 września. Spoty promujące organizację Euro pojawiać się będą w TVP1, TVP2, TVP3. Przygotowano trzy filmy 30-sekundowe. 50 proc. reklam pokazywane będzie w pasmach primetime’owych (godz. 18-23). Kampania ruszy 12 października i potrwa ponad 2 miesiące. W działania zaangażowana jest też agencja Eskadra (przygotuje BTL). Łączny budżet netto przeznaczony na kampanię wyniesie 4 mln zł. (PM)