Kraj

Agencja Zjednoczenie.com stworzyła serwisy internetowe dla marek Vistula i Wólczanka

Agencja interaktywna Zjednoczenie.com zakończyła prace nad nowymi serwisami internetowymi dla marek Vistula i Wólczanka należących do spółki Vistula & Wólczanka...

Agencja interaktywna Zjednoczenie.com zakończyła prace nad nowymi serwisami internetowymi dla marek Vistula i Wólczanka należących do spółki Vistula & Wólczanka SA. Witryny www.vistula.pl i www.wolczanka.com.pl prezentujące jesienne kolekcje mody wyróżnia dyskretna elegancja połączona z intuicyjnym systemem nawigacji. – Chcieliśmy, aby w obydwu projektach ubrania odgrywały główną rolę w serwisie – mówi Sławomir Ziętarski, kierownik rozwoju i projektów w Zjednoczenie.com. – W oprawie graficznej do minimum ograniczyliśmy więc wszelkie ozdoby, zyskując dzięki temu czystość i przejrzystość serwisu. Obie marki mają w Polsce długą historię i cieszą się dużym uznaniem klientów. Dlatego w internetowych prezentacjach główny nacisk położono na aktualną ofertę, a nie na przedstawienie samej firmy. W planach jest też modyfikacja serwisu korporacyjnego Vistula & Wólczanka SA. W portfolio agencji Zjednoczenie.com znajdują się m.in.: MTV Polska, Go Sport Polska, One-2-One SA, a także serwisy gratka.pl i Polska.pl. (KH)