Przetargi

Budżet mediowy General Motors od przyszłego roku w rękach Carat Polska

Budżet mediowy General Motors będzie od początku przyszłego roku obsługiwany przez Carat Polska. Marketer rozstanie się z domem mediowym Universal...

Budżet mediowy General Motors będzie od początku przyszłego roku obsługiwany przez Carat Polska. Marketer rozstanie się z domem mediowym Universal McCann. To konsekwencja paneuropejskiego przetargu, w wyniku którego GM przeniósł wart 400 mln funtów budżet z Interpublic do Aegis Media. Z przedstawicielami General Motors w Polsce nie udało się nam skontaktować, by oficjalnie potwierdzić tę informację. Marketer promuje na polskim rynku m.in. marki Opel, Chevrolet i Saab. Na reklamę tych marek GM wydał łącznie w ub.r. 87,5 mln zł, a do połowy 2006 r. 61 mln zł. Na reklamę Opla marketer przeznaczył odpowiednio 54 mln zł (2005 r.) i 30 mln zł (I-VI 2006) (dane cennikowe, Expert Monitor). (JN, MG)