Kraj

Grupa McCann realizuje promocję dla posiadaczy kart Maestro

Grupa McCann realizuje promocję dla posiadaczy kart Maestro. Akcja ma na celu zachęcenie do płacenia za drobne zakupy nie gotówką,...

Grupa McCann realizuje promocję dla posiadaczy kart Maestro. Akcja ma na celu zachęcenie do płacenia za drobne zakupy nie gotówką, lecz kartą Maestro. Codziennie, płacąc tą kartą u partnerów promocji: w sklepach Almi Decor, kinach Cinema City, salonach Empik i Yves Rocher, można wygra nagrody, np. kamery i aparaty cyfrowe czy przenośne odtwarzacze DVD. Promocja jest kolejnym etapem kampanii edukacyjnej Maestro, która rozpoczęła się na początku września. Jej główną ideą jest zakomunikowanie, że płacenie kartą Maestro się opłaca i pozwala na zdobywanie nagród. Autorem koncepcji i organizatorem promocji jest MRM/Momentum, strona internetowa została przygotowana przez Zentropy Partners, kreacja przez McCann Erickson, a media zaplanował Universal McCann. Wszystkie firmy należą do grupy McCann. Kampania reklamowa obejmuje swoim zasięgiem: prasę (m.in. “Gazeta Wyborcza”, “Metro”, “Pani Domu”, “Gala”, “Tele Tydzień”), reklamy na monitorach bankomatów i stronę internetową oraz działania BTL (plakaty, ulotki, akcje mailingowe poszczególnych banków). (TW)