Grupa McCann realizuje promocję dla posiadaczy kart Maestro. Akcja ma na celu zachęcenie do płacenia za drobne zakupy nie gotówką, lecz kartą Maestro. Codziennie, płacąc tą kartą u partnerów promocji: w sklepach Almi Decor, kinach Cinema City, salonach Empik i Yves Rocher, można wygra nagrody, np. kamery i aparaty cyfrowe czy przenośne odtwarzacze DVD. Promocja jest kolejnym etapem kampanii edukacyjnej Maestro, która rozpoczęła się na początku września. Jej główną ideą jest zakomunikowanie, że płacenie kartą Maestro się opłaca i pozwala na zdobywanie nagród. Autorem koncepcji i organizatorem promocji jest MRM/Momentum, strona internetowa została przygotowana przez Zentropy Partners, kreacja przez McCann Erickson, a media zaplanował Universal McCann. Wszystkie firmy należą do grupy McCann. Kampania reklamowa obejmuje swoim zasięgiem: prasę (m.in. “Gazeta Wyborcza”, “Metro”, “Pani Domu”, “Gala”, “Tele Tydzień”), reklamy na monitorach bankomatów i stronę internetową oraz działania BTL (plakaty, ulotki, akcje mailingowe poszczególnych banków). (TW)