Kraj

Wzrosły wpływy z reklam ogólnopolskich i ponadregionalnych stacji radiowych po trzech kwartałach br.

Wszystkie ogólnopolskie stacje radiowe, oprócz Bis Polskiego Radia, zwiększyły swoje wpływy reklamowe po trzech kwartałach br. w stosunku do tego...

Wszystkie ogólnopolskie stacje radiowe, oprócz Bis Polskiego Radia, zwiększyły swoje wpływy reklamowe po trzech kwartałach br. w stosunku do tego samego okresu 2005 r. Z danych cennikowych Expert Monitora wynika, że przychody reklamowe Bis Polskiego Radia spadły z 0,86 mln zł (I-IX 2005) do 0,52 mln zł (I-IX 2006). Liderem wpływów z reklam pozostaje RMF FM. Stacja zarobiła w omawianym okresie ok. 267 mln zł (rok temu – 249,1 mln zł). Przychody Radia Zet wzrosły z 208,9 mln zł do 231,6 mln zł, Trójki Polskiego Radia – z 33,5 do 37,9 mln zł, a publicznej Jedynki – z 31,9 do 32,9 mln zł. Wśród stacji ponadregionalnych liderem wpływów z reklam jest Radio Wawa (14,1 mln zł). Radiostacja zarobiła przez 9 miesięcy br. 7,6 mln zł, Tok FM – 5,2 mln zł, a RMF Classic – 1,8 mln zł. (BG)