Kraj

Telefonia Dialog za 2,15 mln zł kupiła sklep internetowy Vivid.pl

Operator telekomunikacyjny Telefonia Dialog należący do KGHM Polska Miedź za 2,15 mln zł kupił od funduszu Sovereign Capital 90 proc....

Operator telekomunikacyjny Telefonia Dialog należący do KGHM Polska Miedź za 2,15 mln zł kupił od funduszu Sovereign Capital 90 proc. akcji spółki Vivid.pl. Spółka ta prowadzi jeden z największych sklepów internetowych z multimediami w polskiej sieci. – Inwestycja w renomowany sklep internetowy to jeden ze sposobów dotarcia do potencjalnych klientów – twierdzi Sławomir Szych, prezes Telefonii Dialog. Tradycyjna telefonia to za mało dla współczesnego klienta – oczekuje on od swojego dostawcy szerokiej oferty, od medium po sprzęt do jego wykorzystania. Naszym celem jest udostępnienie w jednym miejscu szerokiej oferty usług teleinformatycznych z możliwością zakupu niezbędnego sprzętu, a wszystko obudowane systemem rabatów i promocji. Obecnie operator prowadzi prace nad opracowaniem szczegółów komercyjnej oferty – uzupełnienie asortymentu sklepu Vivid.pl usługami Dialogu powinno nastąpić jeszcze w tym roku. Jak wyjaśnia Marcin Olewnik, wiceprezes Dialogu odpowiedzialny za marketing, sklep Vivid.pl ma ok. 160 tys. zarejestrowanych użytkowników. Według zapowiedzi Olewnika w najbliższym czasie Dialog zamierza przeprowadzić badania, na podstawie których podejmie decyzje dotyczące brandingu sklepu. – Najprawdopodobniej zastosujemy podwójny branding, czyli w sklepie obecne będą na równych prawach i marka Vivid, i marka Dialog, ale ostateczne decyzje przed nami. Na pewno zwiększymy też mocno nakłady na promocję sklepu, które poprzedni właściciel utrzymywał na bardzo niskim poziomie – dodaje Olewnik. Dialog ma ponad 450 tys. abonentów telefonicznych, w tym 100 tys. użytkowników internetu. Zgodnie ze strategią operator stawia sobie za cel zwiększenie bazy klientów do 1 mln w 2010 r. (MB, MG)