Kraj

Nowa marka ubezpieczeniowa Axa Ubezpieczenia będzie konkurencją dla Link4

Francuska grupa ubezpieczeniowa Axa, jeden z największych ubezpieczycieli w Europie, poprzez spółkę Avanssure SA oddział w Polsce rozpocznie wkrótce sprzedaż...

Francuska grupa ubezpieczeniowa Axa, jeden z największych ubezpieczycieli w Europie, poprzez spółkę Avanssure SA oddział w Polsce rozpocznie wkrótce sprzedaż ubezpieczeń komunikacyjnych w systemie direct, czyli przez telefon i internet. Marką handlową będzie Axa Ubezpieczenia. Będzie to druga, po TU Link4, firma ubezpieczeniowa działająca w ten sposób na naszym rynku. Firma planuje działania reklamowe – według naszych informacji będzie współpracowała z agencją reklamową Saatchi & Saatchi i agencją PR-ową Sigma. Nie wiadomo natomiast, który dom mediowy będzie obsługiwał Axa Ubezpieczenia – Axa na świecie pracuje lub pracowała z sieciami OMD i MediaCom – czy też będzie rozpisany przetarg. Avanssure w tym tygodniu ma zaprezentować oficjalnie szczegóły swojej oferty. Link4 działa w Polsce od początku 2003 r. W ub.r. ubezpieczyciel osiągnął 125,9 mln zł przypisu składek brutto (w 2004 r. 74,4 mln zł), a na reklamy w telewizji, prasie i radiu wydał 25,4 mln zł brutto (źrodło: Expert Monitor). W I poł. br. Link4 miało 83,6 mln zł przypisu, a od stycznia do września na reklamę w mediach towarzystwo wydało 15,6 mln zł. Od tego miesiąca Link4 poza ubezpieczeniami komunikacyjnymi (OC i AC) sprzedaje przez telefon i internet również ubezpieczenia mieszkań (jest to oferta dla obecnych klientów). (MB)