Kraj

Capgemini i Partner of Promotion komunikują nową strategię Poczty Polskiej

Konsorcjum złożone ze specjalistów ds. komunikacji z firmy doradczej Capgemini Polska i agencji PR Partner of Promotion będzie pracować dla...

Konsorcjum złożone ze specjalistów ds. komunikacji z firmy doradczej Capgemini Polska i agencji PR Partner of Promotion będzie pracować dla Poczty Polskiej. Współpraca obejmuje opracowanie i wdrożenie strategii oraz planu komunikacji dla nowej strategii rozwoju Poczty Polskiej na lata 2006-2009. Paweł Trochimiuk, prezes zarządu Partner of Promotion, przypomniał, że marka Poczta Polska jest znana od blisko 450 lat. – Stoją za nią tradycja oaz zaufanie klientów i partnerów firmy w całej Polsce. Najbliższe lata to dla Poczty Polskiej szczególny okres – zaplanowana strategia rozwoju na lata 2006-2009 będzie wymagała sprawnej komunikacji ze wszystkimi grupami otoczenia. Nasze zadanie to sprawić, by była ona jak najbardziej przejrzysta i efektywna – powiedział Paweł Trochimiuk. Ze strony Capgemini Polska współpracę konsorcjum z Pocztą Polską koordynuje Dariusz Zbytniewski, dyrektor konsultingu strategicznego. (KP)