Kraj

MediaCom Warszawa obronił budżet mediowy Danone'a

MediaCom Warszawa zwyciężył w przetargu na obsługę mediową Danone'a. Pokonał Optimum Media OMD i MPG Media Planning. MediaCom Warszawa pracuje...

MediaCom Warszawa zwyciężył w przetargu na obsługę mediową Danone’a. Pokonał Optimum Media OMD i MPG Media Planning. MediaCom Warszawa pracuje dla Danone’a od sześciu lat. Przetarg marketera był konsekwencją globalnych decyzji koncernu, który postanowił o rozdzieleniu obsługi Danone’a na świecie pomiędzy cztery sieci mediowe – OMD, Carat, MediaCom i MPG. W Polsce Carat nie wziął udziału w przetargu z uwagi na obsługę konkurencyjnego budżetu firmy Zott. Danone wydał w ub.r. na reklamę w mediach 136 mln zł, z czego 126 mln zainwestował w telewizję (dane cennikowe, Expert Monitor). W portfolio Danone’a są m.in.: Danio, Actimel, Activia i Danonki. (JN)