Zagranica

Projekt dla Marks & Spencer zdobył Grand Prix IPA Effectiveness

Agencja reklamowa Rainey Kelly Campbell Roalfe/Y&R zdobyła Grand Prix IPA Effectiveness Awards. Nagrodzona została kampania reklamowa dla Mark & Spencer...

Agencja reklamowa Rainey Kelly Campbell Roalfe/Y&R zdobyła Grand Prix IPA Effectiveness Awards. Nagrodzona została kampania reklamowa dla Mark & Spencer pt. “Your M&S”, która całkowicie zmieniła sytuację rynkową sieci sklepów. Marks & Spencer był już bliski upadłości, a po kampanii stał się bardzo popularnym sklepem przyciągającym młodych ludzi. DDB London otrzymała tytuł Effectiveness Agency of the Year, bo w całym konkursie zdobyła najwięcej nagród – złotą, sześć srebrnych i jedną brązową. Najbardziej efektywnym marketerem został Volkswagen, a za najlepszą pracę BTL (kampania dla BBC) została nagrodzona agencja Proximity London. Nagrody IPA Efectiveness są przyznawane przez brytyjski Institute of Practitioners in Advertising. (“BrandRepublic”)