Kraj

DD Media szuka inwestora dla "Dzień dobry", które ma przerwę wydawniczą

DD Media, wydawca bezpłatnego tygodnika "Dzień dobry", prowadzi rozmowy z inwestorami. Rozstrzygnięcie pertraktacji spodziewane jest najdalej za trzy tygodnie, o...

DD Media, wydawca bezpłatnego tygodnika “Dzień dobry”, prowadzi rozmowy z inwestorami. Rozstrzygnięcie pertraktacji spodziewane jest najdalej za trzy tygodnie, o czym powiedział Paweł Deptuła, prokurent Argus Capital, funduszu, który jest głównym inwestorem DD Publishing, firmy-matki DD Media. Dodał, że zaprzecza pogłoskom o bankructwie DD Media. W tej chwili “Dzień dobry” ma przerwę wydawniczą. Powinno jednak wkrótce wrócić na rynek. Jak przekazał Paweł Deptuła, w październiku nie było wypowiedzeń wśród kluczowych pracowników tytułu. Nieoficjalnie wiadomo, że objęły jednak część zespołu. W DS “MMP” 10 października informowaliśmy o pogłoskach na temat zainteresowania przejęciem “Dzień dobry” przez wydawnictwo Valkea Media, wydawcę m.in. “Aktivista” i “Exklusiva”. Udało się nam jednak nieoficjalnie dowiedzieć, że Valkea nie kupi “Dzień dobry”. Podobno parę miesięcy temu “Dzień dobry” przyglądała się Orkla Press Polska. “Dzień dobry” w br. radykalnie zmieniło formułę i stało się bezpłatnym miejskim tygodnikiem ukazującym się w formule magazynu w piątki. Wcześniej, od jesieni 2000 r., tytuł, również jako bezpłatny, ukazywał się dwa razy w tygodniu w formule gazetowej. Rozbudowywał wydania lokalne i wydania specjalne, np. wakacyjne “Dzień dobry na fali”, “Dzień dobry student”. Według ZKDP średnie rozpowszechnianie “Dzień dobry” w drugim kwartale br. wyniosło ponad 380 tys. egz., rok wcześniej w tym samym okresie – ponad 460 tys. Według Expert Monitora wpływy reklamowe “Dzień dobry” od I do IX br. wyniosły 23,4 mln zł, rok wcześniej w analogicznym okresie – 45,4 mln. (KP)