Kraj

Polonia Indoor wprowadziła nowy pakiet dedykowany Kinoman

Polonia Indoor Advertising (PIA) poszerzyła swoją ofertę o nowy produkt - pakiet dedykowany Kinoman. - Pakiet ten jest zestawem umożliwiającym...

Polonia Indoor Advertising (PIA) poszerzyła swoją ofertę o nowy produkt – pakiet dedykowany Kinoman. – Pakiet ten jest zestawem umożliwiającym dotarcie z komunikatem do precyzyjnie określonej grupy docelowej, czyli mieszkańców dużych miast, aktywnych kulturalnie – mówi Dagna Żelechowska, sales director PIA. – Grupę można dodatkowo rozróżnić na płeć i region, co ułatwia planowanie kampanii. Do dyspozycji reklamodawców jest ponad 800 nośników zamieszczonych w toaletach 40 obiektów kinowych dziesięciu największych miast Polski. Z pakietu skorzystała m.in. Agencja Wydawniczo-Reklamowa “Wprost”, realizując kampanię “WiK Wprost i Kultura”. “Wprost” zdecydowało się dodatkowo skorzystać z sieci PIA Trendy, czyli kolejnego pakietu dedykowanego z nośnikami umieszczonymi w toaletach klubów, dyskotek, restauracji czy kawiarni. PIA dysponuje także pakietem dedykowanym PIA Sport (nośniki zamieszczone w centrach sportowych, fitness klubach, basenach), Student (nośniki w akademikach, kampusach, studenckich klubach) oraz Biznes (restauracje lunchowe w pobliżu biurowców, luksusowe restauracje i kluby). Polonia Indoor Advertising jest właścicielem 8 tys. nośników w toaletach 1,2 tys. lokali. Zasięgiem obejmuje 15 największych miast Polski. Agencja zajmuje się kompleksową organizacją kampanii w kinach, lokalach i obiektach sportowych. (KH)