Kraj

Johnson & Johnson planuje intensywne wsparcie marki Neutrogena

Johnson & Johnson przygotowuje intensywne wsparcie reklamowe dla marki Neutrogena Formuła Norweska. Przez cały sezon zimowy będą prowadzone akcje eventowe...

Johnson & Johnson przygotowuje intensywne wsparcie reklamowe dla marki Neutrogena Formuła Norweska. Przez cały sezon zimowy będą prowadzone akcje eventowe w wybranych kurortach zimowych. Pojawią się m.in. specjalne namioty, reklamy na stokach, marka będzie sponsorować wybrane szkoły narciarskie. Akcja organizowana jest we współpracy z agencją CPM i ruszy w połowie grudnia br. Natomiast pod koniec listopada br. rozpocznie się kampania reklamowa w telewizji. Będzie związana m.in. z 10. rocznicą obecności marki Neutrogena na polskim rynku, a 30. na świecie. Adaptację reklamy przygotuje agencja DDB Warszawa. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Optimum Media OMD. Informacja o wartości budżetu nie została ujawniona. (JD)