Kraj

Sieć Carrefour wprowadza własny program lojalnościowy Rodziynka

Sieć handlowa Carrefour wprowadza własny program lojalnościowy Rodziynka dla klientów sklepów. Debiut ogólnopolskiego projektu przewidziano w listopadzie br. Program swoim...

Sieć handlowa Carrefour wprowadza własny program lojalnościowy Rodziynka dla klientów sklepów. Debiut ogólnopolskiego projektu przewidziano w listopadzie br. Program swoim zasięgiem obejmuje supermarkety należące do grupy Carrefour Polska, czyli sklepy: Champion, Globi oraz Carrefour Express. Rodziynka ma być programem ciągłym i bezterminowym. Przystąpienie do Rodziynki jest bezpłatne. Każde zakupy premiowane są punktami w zależności od wartości dokonanych zakupów. Dodatkowe punkty przyznawane są za zakup produktów marki własnej Carrefour, a także za produkty z tzw. katalogu hitów. Posiadacze karty mogą wymienić punkty na bony rabatowe lub prezenty z katalogu zawierającego ponad 60 pozycji, m.in. akcesoriów kuchennych i wyposażenia domu, zabawek, drobnego sprzętu AGD i RTV. Najbardziej aktywni uczestnicy programu otrzymują bezpośredni mailing prezentujący aktualną ofertę oraz zawierający kupony promocyjne: premiowe lub na produkty świeże. Oprócz klientów program Rodziynka oferuje wymierne korzyści dla innych grup związanych z Carrefour. Mogą z niego korzystać także pracownicy firmy i dostawcy. (PM)