Zagranica

Engine Group wygrała budżet rozwiązań sieciowych Nokii i Siemensa

Agencja Engine Group wygrała przetarg na globalny budżet połączonych działów rozwiązań sieciowych Nokii i Siemensa (Nokia Siemens Networks). W trzyetapowym...

Agencja Engine Group wygrała przetarg na globalny budżet połączonych działów rozwiązań sieciowych Nokii i Siemensa (Nokia Siemens Networks). W trzyetapowym przetargu pokonała agencje JWT i Publicis. Engine Group przygotuje globalną kampanię B2B obejmującą telewizję, prasę i internet, która ma zbudować świadomość marki nowego giganta telekomunikacyjnego. Zostanie ona zaprezentowana na targach telekomunikacyjnych 3GSM w Barcelonie w styczniu przyszłego roku. Fińska Nokia i niemiecki Siemens ogłosiły połączenie swoich działów rozwiązań sieciowych (dla telefonii stacjonarnej i transmisji danych) w czerwcu br. Join venture, w którym oba koncerny mają po połowie udziałów, został nazwany Nokia Siemens Networks i będzie dostarczał rozwiązania sieciowe dla operatorów telekomunikacyjnych, kablowych, komórkowych, dla telewizji itp. Dla działu telefonów komórkowych Nokii pracuje sieciowo agencja Grey, zaś budżet marki telefonów komórkowych Siemensa, obecnie w rękach tajwańskiego koncernu BenQ, obsługuje McCann Erickson. (“BrandRepublic”)