Kraj

New Communications inwestuje w szkolenia pod marką Superbrands

Agencja reklamowa New Communications, która jest jedynym w Polsce partnerem organizacji Superbrands (nagradza co roku najsilniejsze i najbardziej wyraziste marki...

Agencja reklamowa New Communications, która jest jedynym w Polsce partnerem organizacji Superbrands (nagradza co roku najsilniejsze i najbardziej wyraziste marki na danym rynku lokalnym), rozpocznie organizację cyklu spotkań ze specjalistami odpowiedzialnymi za wykreowanie najsilniejszych marek na polskim rynku. Wykłady organizowane przez Studenckie Koło Naukowe Zarządzania Marką “Brandies” w Szkole Głównej Handlowej mają charakter otwarty i są adresowane do wszystkich osób zainteresowanych zagadnieniami brandingu. Pierwszym prelegentem będzie Nina Kowalewska-Motlik, prezes New Communications, wcześniej związana z agencją reklamową Young & Rubicam i wydawnictwem Harlequin. Kolejnym gościem ma być Robert Kozyra, szef stacji radiowej Radio Zet. (JP)