M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

GlaxoSmithKline rozstrzygnął przetarg na obsługę marki Ketoprom

Serwis Dzienny | 24 listopada 2006, 06:45

Firma farmaceutyczna GlaxoSmithKline powierzyła DDB Warszawa obsługę budżetu reklamowego leku przeciwbólowego OTC Ketoprom, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Przedstawiciele agencji i marketera...

Firma farmaceutyczna GlaxoSmithKline powierzyła DDB Warszawa obsługę budżetu reklamowego leku przeciwbólowego OTC Ketoprom, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Przedstawiciele agencji i marketera odmawiają komentarza w tej sprawie. Szczegóły procedur przetargowych oraz planowanych działań komunikacyjnych nie zostały ujawnione. Ketoprom zadebiutował na rynku w grudniu 2004 r. W 2005 r. był wspierany kampanią reklamową, którą również przygotowało DDB Warszawa. Projekty marketing services były prowadzone przez HealthWay. Ketoprom konkuruje na rynku m.in. z markami Fastum (Berlin-Chemie) i Febrofen (Polpharma). (JP)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,