Kraj

Adwertajzing przygotował spoty reklamowe dla portalu Stereo.pl

Sklep internetowy Stereo.pl po raz pierwszy zdecydował się na wyprodukowanie filmów reklamowych. Spoty emitowane w ramach projektu marketingu wirusowego są...

Sklep internetowy Stereo.pl po raz pierwszy zdecydował się na wyprodukowanie filmów reklamowych. Spoty emitowane w ramach projektu marketingu wirusowego są wspierane kampanią w internecie opartą na mediaplanie przygotowanym przez Universal McCann i Zentropy Partners. Są to skorelowane z filmami bannery mające zachęcić do odwiedzenia sklepu. Celem kampanii jest budowanie wizerunku marki Stereo.pl jako innowacyjnego i wiodącego sklepu internetowego. Spoty zrealizowała agencja reklamowa Adwertajzing we współpracy ze studiem Apex. Udźwiękowienie przygotowano w studiu dźwiękowym Expresso. Pierwszy z filmów – “Smakosz” – jest dostępny w internecie od 23 listopada br., pobrać go można m.in. ze strony www.stereo.pl/reklama.php. Trwa 34 sekundy. Udostępnienie drugiego – zatytułowanego “Ferajna” – jest zaplanowane na połowę grudnia br. (KH)