Kraj

Leo Burnett przejmuje obsługę budżetu reklamowego Orange

Agencja reklamowa Leo Burnett Warszawa będzie obsługiwała budżet marki Orange (PTK Centertel) w zakresie reklam adresowanych do klientów indywidualnych (rynek...

Agencja reklamowa Leo Burnett Warszawa będzie obsługiwała budżet marki Orange (PTK Centertel) w zakresie reklam adresowanych do klientów indywidualnych (rynek masowy). Pierwsze projekty będą realizowane, począwszy od 2007 r. Operator będzie też współpracował z dwiema dotychczasowymi agencjami – Euro RSCG Warsaw będzie przygotowywała reklamy kierowane do biznesu, zaś Testardo Red Cell, która w bieżącym roku zrealizowała najwięcej projektów dla marki Orange, będzie przygotowywała kampanie reklamowe związane ze sponsoringiem piłkarskiej Orange Ekstraklasy. Testardo Red Cell przedłużyła jednocześnie umowę z Grupą TP (patrz DS “MMP” z 17 listopada br.), która podobnie jak Orange należy do France Telecom. Domem mediowym, który planuje i kupuje media dla Orange i Grupy TP, jest Initiative Warszawa i w tym zakresie nie są planowane zmiany. W ub.r. na reklamę w mediach PTK Centertel wydał 286,1 mln zł (według cenników – źródło: Expert Monitor i Media Watch). (MB)