Kraj

InPost korzysta na strajku Poczty Polskiej

Firma InPost, która w połowie listopada br. rozpoczęła dzialalność jako niezależny operator usług pocztowych, informuje, że w związku ze strajkiem...

Firma InPost, która w połowie listopada br. rozpoczęła dzialalność jako niezależny operator usług pocztowych, informuje, że w związku ze strajkiem pracowników Poczty Polskiej zainteresowanie jej usługami jest większe, niż firma oczekiwała, i dlatego InPost zdecydował się przyspieszyć operacyjnie i technicznie uruchamianie kolejnych punktów obsługi klienta (POK). – Zintensyfikowaliśmy wszelkie działania związane z zatrudnianiem i ze szkoleniem kolejnych listonoszy, rozszerzyliśmy infolinię o kolejne 10 stanowisk – twierdzi Rafał Brzoska, prezes zarządu InPost. Według planów firmy do końca roku liczba POK-ów wzrośnie z obecnych 800 do 1,6 tys., a liczba przedstawicielstw z obecnych 71 do 100. (MB)