Kraj

Salt & Pepper przedłużyła z Bankiem BISE umowę na 2007 rok

Agencja reklamowa Salt & Pepper współpracująca z Bankiem BISE w 2006 roku przedłużyła umowę o współpracy na kolejny rok. Decyzję...

Agencja reklamowa Salt & Pepper współpracująca z Bankiem BISE w 2006 roku przedłużyła umowę o współpracy na kolejny rok. Decyzję podjęto bez przetargu, po ocenie dokonań agencji w bieżącym roku. Agencja aktualnie pod hasłem “Pomóż im wyjść na prostą” realizuje dla banku kampanie outdoorową i BTL-ową promujące używanie charytatywnej karty kredytowej. Płacąc kartą Integracja wydaną przez BISE we współpracy ze Stowarzyszeniem Przyjaciół Integracji, można wesprzeć osoby z urazami kręgosłupa, nie ponosząc żadnych dodatkowych kosztów (BISE przekazuje połowę prowizji od punktów handlowo-usługowych na rzecz funduszu Pierwszy Krok finansującego znoszenie barier architektonicznych, zakup sprzętu rehabilitacyjnego, specjalistycznego oprzyrządowania oraz inne działania umożliwiające osobom z ciężkimi urazami kręgosłupa osiągnięcie samodzielności). Dzięki zaangażowaniu w akcję firmy reklamy zewnętrznej AMS – partnera medialnego karty – w całej Polsce pojawiło się 505 billboardów informacyjnych. Kampania potrwa do połowy grudnia br. (AMS)