Zagranica

Salma Hayek w kampanii Campari

W listopadzie ruszyła światowa kampania marki Campari pt. "Hotel Campari", której twarzą jest Salma Hayek. Obejmie ona prasę, telewizję, internet....

W listopadzie ruszyła światowa kampania marki Campari pt. “Hotel Campari”, której twarzą jest Salma Hayek. Obejmie ona prasę, telewizję, internet. Kampanii towarzyszy premiera limitowanej edycji kalendarza, dostępnej na wybranych rynkach na całym świecie. Za kreację odpowiada agencja Lambesis z San Diego z dyrektorem kreatywnym Chadem Farmerem. Zdjęcia do kalendarza i pozostałych nośników drukowanych wykonał Mario Testino, a reżyserii filmu podjął się Matthew Rolston. Limitowana edycja “Kalendarza Campari 2007” liczy 9999 egz. To już 8. edycja, która będzie dystrybuowana na całym świecie. Kalendarz zawiera 14 odrębnych zdjęć. Mario Testino jest uważany za jednego z najlepszych fotografów mody. Angażuje się w projekty z pogranicza sztuki i komercji, m.in. jest autorem zdjęć dla kolekcji Absolut Tom Ford / Absolut Gucci (1999), które wykonał w paryskiej dyskotece. Matthew Rolston to fotograf i reżyser. Pracował z Andym Warholem i Rolling Stones. Reżyserował teledyski Janet Jackson, Madonny, Lenny’ego Kravitza. Zajmował się też reżyserią reklam telewizyjnych dla Ralpha Laurena, Gapa, L’Oréala, Revlonu. (RP)