Zagranica

Gap prowadzi przegląd domów mediowych w Europie

Gap prowadzi paneuropejski przegląd domów mediowych. W przetargu o 30 mln dol. bierze udział Zenithmedia, obecny partner mediowy amerykańskiej spółki...

Gap prowadzi paneuropejski przegląd domów mediowych. W przetargu o 30 mln dol. bierze udział Zenithmedia, obecny partner mediowy amerykańskiej spółki oraz dwa inne domy mediowe. Wielka Brytania i Francja to kluczowe rynki dla firmy w Europie. Gap w czerwcu br. wybrał Carat do obsługi budżetu mediowego w USA w wysokości 100 mln dol. Rozważa także ocenę usług dostarczanych przez agencję Naked Communications, którą w maju br. wybrał do obsługi strategii w Europie. Od ub.r. firma kładzie szczególny nacisk na marketing na Starym Kontynencie. Zyski firmy w trzecim kwartale br. wyniosły 189 mln dol. W stosunku do ub.r. były niższe, wówczas wyniosły 212 mln dol. W 2005 r. sprzedaż Gapa spadła o 6 proc. do 825 mln dol. W 2004 r. wynosiła 879 mln dol. Spółka otworzyła w tym roku cztery nowe sklepy w Europie. Obecnie sieć liczy na świecie 169 punktów sprzedaży. (“BrandRepublic”)