Przetargi

Getin Holding integruje marketing w ramach grupy, zwiększa budżet, prowadzi przetargi reklamowe

Getin Holding integruje działania marketingowe w ramach grupy i rozpoczyna procedury przetargowe na agencje kreatywne i domy mediowe. - Mamy...

Getin Holding integruje działania marketingowe w ramach grupy i rozpoczyna procedury przetargowe na agencje kreatywne i domy mediowe. – Mamy już w grupie 8 spółek, 10 brandów, mamy na przyszły rok ambitne plany marketingowe, stwierdziliśmy, że przyszła pora na większą niż do tej pory integrację marketingu w ramach grupy – mówi Artur Wiza, członek zarządu Getin Holding. Grupa właśnie rozpoczyna procedury przetargowe, zarówno w zakresie kreacji, jak i mediów. – Chcemy wybrać 2-3 agencje reklamowe i 2 domy mediowe, które będą obsługiwać cały holding. Rozpoczynamy właśnie tworzenie listy interesujących z naszego punktu widzenia firm – mówi Wiza i dodaje, że holding jest zainteresowany nie tylko topowymi agencjami, ale także mniejszymi, mniej znanymi na rynku, które jednak będą w stanie zaprezentować ciekawe podejście do tematu. Do przetargów zostaną zaproszone także agencja DougFaberFamily i dom mediowy Maxus, dotychczas obsługujące wybrane spółki holdingu. Przetargi zakończą się najprawdopodobniej w styczniu. Jak zapowiada Artur Wiza, integracja marketingu w ramach holdingu wiąże się też ze zdecydowanym zwiększeniem budżetu reklamowego na przyszły rok. – Obecnie zamykamy planowanie budżetu na przyszły rok, ale mogę już powiedzieć, że będzie on dużo większy niż do tej pory, mamy na ten cel wygospodarowane kilkadziesiąt milionów złotych. Biznes holdingu rośnie w skali 200 proc. rocznie, więc rosną także nasze wymagania co do marketingu – dodaje. W skład Getin Holding wchodzą m.in. spółki: Getin Bank, Noble Bank, DomBank, Open Finance. (MG)