Kraj

Byli menedżerowie OgilvyOne zakładają własną agencję w grupie TBWA

W ramach TBWA/Communication Group (Omnicom Group) powstaje druga obok TBWA/Warszawa agencja reklamowa o nazwie Tipping Point. Jej założycielami są byli...

W ramach TBWA/Communication Group (Omnicom Group) powstaje druga obok TBWA/Warszawa agencja reklamowa o nazwie Tipping Point. Jej założycielami są byli menedżerowie firmy marketing services OgilvyOne Worldwide (WPP Group). Dyrektorem zarządzającym nowej firmy został Filip Wołowski (ostatnio zastępca dyrektora działu OTC w firmie farmaceutycznej Polpharma, wcześniej managing director w OgilvyOne). Równorzędne stanowiska dyrektorów kreatywnych objęli Piotr Alchimowicz (wcześniej dyrektor kreatywny OgilvyOne i Ogilvy Interactive oraz deputy creative group head Gruppa66 Ogilvy) oraz Grzegorz Badzio (ostatnio senior art director w OgilvyOne i head of art w Ogilvy Interactive oraz creative group head Gruppa66 Ogilvy). Tipping Point ma rozpocząć działalność na początku stycznia 2007 r. Ma mieć profil typowej agencji reklamowej o charakterze full service. (JP)