Kraj

International Paper przeprowadził rebranding papierów serii POL

International Paper odświeżył wizerunek papierów biurowych serii POL. Przygotowano nowe obwoluty oraz przeprowadzono modyfikację nazw. Nowe nazwy i obwoluty dotyczą...

International Paper odświeżył wizerunek papierów biurowych serii POL. Przygotowano nowe obwoluty oraz przeprowadzono modyfikację nazw. Nowe nazwy i obwoluty dotyczą papieru POL Speed, POL Lux, POL Jet Prime 80 i POL Jet Prime 90. Przygotowania do rebrandingu trwały ponad rok. Wraz z nowymi nazwami ruszyła kampania papieru POL w prasie branżowej. Reklamy ukazały się w grudniowych numerach tytułów: “Przegląd Papierniczy”, “Papierniczy Świat”, “Raport Branżowy”. Rozpoczęła się też miesięczna promocja papieru POL. Przy okazji zakupu produktów firmy do 15 grudnia każdy klient otrzymuje prezent – książeczkę dla dzieci z przygodami Kubusia Puchatka. International Paper jest producentem papieru, opakowań, produktów z drewna. Wspiera kampanię społeczną “Cała Polska czyta dzieciom”. (KP)