Kraj

Ad.meritum wprowadza opcję rozliczeń na podstawie efektów kampanii

Ad.meritum, spółka świadcząca outsourcing biur reklamy prasowej, chce zachęcać reklamodawców do nowej formuły płatności za kampanie. Spółka chce przyjmować prowizję...

Ad.meritum, spółka świadcząca outsourcing biur reklamy prasowej, chce zachęcać reklamodawców do nowej formuły płatności za kampanie. Spółka chce przyjmować prowizję od sprzedanych dzięki kampanii produktów i usług. Efekty kampanii będą oceniane na podstawie zainteresowania klientów, którzy zadzwonią pod podany na layoucie reklamowym numer telefonu. Połączą się oni z call center należącym do grupy, jaka powstanie po fuzji (spółki matki Ad.meritum) z Internet Group. Klient płaci nie za odzew (liczba telefonów), tylko za efekt – sprzedane produkty, usługi albo umówione jazdy próbne, jeśli przedmiotem reklamy będzie np. samochód. Jak mówi Michał Janiak, dyrektor generalny spółki, nowa formuła współpracy z reklamodawcami ma służyć m.in. uwiarygodnieniu oferty tytułów obsługiwanych przez Ad.meritum. Spółka sprzedaje powierzchnię reklamową m.in. w “Angorze”, “Max Magazin”, “Magazynie Wino” czy “Eurostudencie”. (JN)