Przetargi

Firma Lifetech skoncentruje budżet kreatywny na 2007 r. w jednej agencji

Firma Lifetech wybierze jedną agencję reklamową do całorocznej obsługi ATL i BTL w 2007 r. dla wszystkich marek (najważniejsze z...

Firma Lifetech wybierze jedną agencję reklamową do całorocznej obsługi ATL i BTL w 2007 r. dla wszystkich marek (najważniejsze z nich to Ortis, Detox i Minceur). Obecnie firma współpracuje z wieloma agencjami na zasadzie projektowej. – Przyglądamy się teraz wszystkim tym agencjom – powiedziała Elżbieta Jakubiak z działu PR Lifetech. – Po ocenie ich dotychczasowych dokonań wybierzemy jedną agencję, której będą powierzone wszystkie zadania w 2007 r. Nie wiadomo, ile agencji jest branych pod uwagę, nieznany jest też termin rozstrzygnięcia. Równolegle Lifetech wprowadziła do sprzedaży okazjonalne opakowanie promocyjne dla preparatów Detox oraz Minceur. Jest to akcja związana ze świętami Bożego Narodzenia, ale opakowania zostały opracowane w ten sposób, by można je było wykorzystać i na inne okazje (np. Dzień Kobiet, Wielkanoc). Opakowania opracowała agencja Radna. Jest to pierwsza praca Radnej dla firmy Lifetech. (AMS)