Kraj

RRM przygotował specjalne tańsze oferty świąteczne dla reklamodawców

RRM, dom sprzedaży Radia Zet i Radiostacji w związku ze zbliżającymi się świętami Bożego Narodzenia oraz Nowym Rokiem przygotował specjalne...

RRM, dom sprzedaży Radia Zet i Radiostacji w związku ze zbliżającymi się świętami Bożego Narodzenia oraz Nowym Rokiem przygotował specjalne oferty dla swoich obecnych i potencjalnych klientów. Specjalna oferta handlowa Radia Zet adresowana jest do reklamodawców, którzy za pośrednictwem tej stacji chcieliby złożyć swoim klientom życzenia świąteczne i noworoczne. Za siedem świątecznych spotów emitowanych codziennie na antenie Radia Zet między 18 a 24 grudnia br. w godzinach 6-19 reklamodawcy zapłacą w ofercie specjalnej 175 tys. zł netto. To połowa wartości cennikowej kampanii. Z kolei za codzienne reklamy z życzeniami noworocznymi, nadawane siedem razy dziennie między 27 a 31 grudnia br. trzeba zapłacić 99 tys. zł netto. Cennikowo kosztowałyby one 230 tys. zł netto. Oferta handlowa Radiostacji dotyczy tylko sylwestra i Nowego Roku. Skierowana jest do reklamodawców, którzy na antenie rozgłośni chcieliby życzyć swoim klientom hucznej zabawy sylwestrowej, złożyć noworoczne życzenia lub podziękować za kończący się rok 2006. Spoty emitowane będą na antenie Radiostacji siedem razy dziennie, codziennie od 27 do 31 grudnia br. Ich cena specjalna wynosi 9,9 tys. zł netto, podczas gdy normalnie trzeba byłoby zapłacić 22 tys. zł. Produkcja spotu oferowana przez Studio Zet w każdym przypadku kosztuje 1,3 tys. zł netto. (BG)