Kraj

Scholz & Friends tworzy zespół do obsługi PKO BP

Agencja Scholz & Friends, która zwyciężyła w przetargu największego banku detalicznego PKO BP (patrz DS "MMP" z 4 grudnia), organizuje...

Agencja Scholz & Friends, która zwyciężyła w przetargu największego banku detalicznego PKO BP (patrz DS “MMP” z 4 grudnia), organizuje zespół do obsługi tego klienta. Jak powiedziała Barbara Berkan, client service director agencji, na pewno będzie się to wiązało z rekrutacją. – Zespół obsługi klienta PKO BP to będzie co najmniej 7 osób – mówi Berkan. – Oznacza to, że będziemy poszukiwać pracowników do tego działu na poziomie client service directora oraz doświadczonych account executive. Berkan dodała, iż niekoniecznie nowo przyjęte osoby będą odpowiadać za obsługę PKO BP. – Większość zespołu zostanie utworzona z obecnych pracowników agencji – mówi Berkan. – Nowi pracownicy zaś będą musieli przejąć ich dotychczasowe obowiązki.

Zdaniem Jane Stoykova, dyr. kreacji Scholz & Friends, zespół kreatywny dedykowany do obsługi PKO BP będzie co najmniej 5-osobowy. – Ale za wcześnie mówić, czy stworzymy go z pracowników agencji, czy raczej z osób nowo przyjętych.

Przez pierwsze miesiące zespołem do obsługi PKO BP zarządzać będzie Barbara Berkan, potem zarządzanie przekazane zostanie Piotrowi Misiorowi, account directorowi agencji. Scholz & Friends obecnie zatrudnia 42 osoby. PKO BP będzie największym klientem agencji. (AMS)