Kraj

LOT będzie reklamował największą w swojej historii promocję cenową

Polskie Linie Lotnicze LOT przygotowały na święta największą w swojej historii obniżkę cen - bilety po 99 zł na połączenia...

Polskie Linie Lotnicze LOT przygotowały na święta największą w swojej historii obniżkę cen – bilety po 99 zł na połączenia na 25 trasach w Europie. Potrwa ona do końca roku, a dotyczy wylotów do 11 lutego 2007 r.

LOT będzie ją reklamował w telewizji (TVP1, TVP2, TVN, TV4, TVN24, TVN Siedem, Polsat, TVP3, pakiety AtMedia i Discovery Media), w radiu (Radio Zet, RMF FM, Tok FM, PiN), prasie (“Gazeta Wyborcza”, “Rzeczpospolita”, “Dziennik”, “Puls Biznesu”, “Newsweek”), internecie (Onet, Interia, WP, Gazeta.pl, witryny biznesowe, witryny turystyczne, Gadu Gadu – bannery oraz po raz pierwszy wykorzystane spoty dźwiękowe “Nagłos”).

Przeprowadzi także e-mailing do uczestników programu Miles & More, LOT dla Firm, do bazy adresowej wybranych portali internetowych, broadcast SMS-owy oraz zrobi ekspozycję plakatów w placówkach agentów LOT. Kampania będzie wsparta działaniami typu ambient. Zostaną ustawione stoiska promocyjne w centrach handlowych w pięciu miastach w Polsce. Kampanię przygotowały: agencje Gruppa 66 Ogilvy i Zenithmedia, które bronią obsługi budżetu LOT-u w trwających obecnie przetargach (w przetargu ATL zaproszono jeszcze cztery inne agencje, a w mediowym – trzy).

Jednocześnie LOT realizuje kampanię reklamową promującą niskie ceny na połączeniach krajowych pod hasłem “Poczuj pociąg do samolotu. Polska już od 58 zł w jedną stronę”. (MB)