ESPN zgodził się na zakup od Setanta Sport Holdings Ltd. oraz Benchmark Capital Europe stacji North American Sports Network (NASN), jedynego europejskiego kanału poświęconego tematom sportowym z Ameryki Północnej. Warunków umowy nie ujawniono. Umowa ma wejść w życie na początku przyszłego roku pod warunkiem uzyskania zgody ciał regulacyjnych. – Rozwijanie naszych interesów w Europie jest dla nas kluczową strategiczną inicjatywą – powiedział Russell Wolff, dyrektor zarządzający ESPN International. NASN jest jedyną stacją w Europie w całości poświęconą wydarzeniom sportowym z Ameryki Północnej, nadającą na żywo ponad 800 imprez sportowych rocznie. Setanta zainwestowała w NASN w październiku 2002 r. wraz z Vulcan European Media. W czerwcu 2005 r. Vulcan sprzedał udziały Setanta, która z kolei sprzedała 50 proc. Benchmark Capital Europe. Setanta i Benchmark skoncentrowały swoje wysiłki na zapewnieniu dla NASN najlepszej zawartości programowej oraz sieci dystrybucyjnej w Europie. Dziś kanał dociera do ponad 6 mln gospodarstw domowych w 26 krajach europejskich. (“Shi Events”)