Kraj

Apollo Electronics inwestuje we wsparcie wizerunkowe lustrzanek marki Pentax

Dwa miesiące potrwa wizerunkowa kampania reklamowa lustrzanek cyfrowych marki Pentax. Jej celem jest zaprezentowanie rodziny nowych lustrzanek cyfrowych: K10D, K100D...

Dwa miesiące potrwa wizerunkowa kampania reklamowa lustrzanek cyfrowych marki Pentax. Jej celem jest zaprezentowanie rodziny nowych lustrzanek cyfrowych: K10D, K100D oraz K110D. Kampania obejmie reklamy w pismach fotograficznych (“Chip Foto Video Digital”, “Fotografia i Aparaty Cyfrowe”, “Foto Kurier”, “Foto” i “Fotografia Cyfrowa”) oraz w internecie (Onet i WP – gdzie przygotowano miniserwisy Pentax, na których można wygrać m.in. aparaty Pentax). Działania reklamowe wsparte będą materiałami POS oraz działaniami public relations. Kampania potrwa do końca stycznia, przygotowaniem kreacji i zakupem mediów zajęła się bezpośrednio firma Apollo Electronics – wyłączny dystrybutor aparatów Pentax w Polsce. (MB)