Kraj

G7 autorem multimedialnego projektu wsparcia sprzedaży ryb norweskich

G7 przygotowała kampanię reklamową promującą ryby marki Norge. Składają się na nią trzy elementy komunikacyjne. Pierwszym są pocztówki z przepisami...

G7 przygotowała kampanię reklamową promującą ryby marki Norge. Składają się na nią trzy elementy komunikacyjne. Pierwszym są pocztówki z przepisami świątecznymi opracowanymi przez Roberta Sowę, szefa kuchni hotelu Jan III Sobieski w Warszawie i ambasadora marki Norge. Pocztówki dystrybuowane są poprzez sieć dystrybucyjną Kolporter, jako dodatek do wybranych magazynów kobiecych i kulinarnych (m.in. “Olivia”, “Claudia”, “Naj”, “Poradnik Domowy”, “Kuchnia”, “Moje Gotowanie”). Więcej informacji o norweskich rybach i owocach morza oraz sposobie ich przyrządzania można znaleźć na stronie Norge w serwisie Onet.pl. Kolejnym elementem promocji w internecie jest konkurs pod hasłem “Smaczne życzenia na święta”. Najsmaczniejsze życzenia nagrodzone zostaną atrakcyjnymi nagrodami sponsorowanymi przez markę Bosch oraz książkami kucharskimi Roberta Sowy “Esencja smaku”. Trzecią składową kampanii są pokazy kulinarne Roberta Sowy w programie telewizyjnym “Dzień dobry TVN”. Pokazom towarzyszy konkurs SMS-owy, a 16 grudnia br., zaraz po programie, planowany jest czat internetowy. Projekt reklamowy zleciła Norweska Rada ds. Eksportu Produktów Rybnych. Za budżet mediowy odpowiada MediaVest. Informacja o wysokości budżetu reklamowego nie została ujawniona. (JP)