Kraj

Jakub Cybulski objął funkcję TV buying directora w ZenithOptimedia

Jakub Cybulski objął nowo utworzone stanowisko w strukturach grupy mediowej ZenithOptimedia. Obecnie pełni funkcję TV buying directora. Jej powstanie, jak...

Jakub Cybulski objął nowo utworzone stanowisko w strukturach grupy mediowej ZenithOptimedia. Obecnie pełni funkcję TV buying directora. Jej powstanie, jak informuje Daniel Lenarczyk, dyrektor zarządzający domu mediowego Zenithmedia, jest m.in. związane z pozyskaniem w ostatnim czasie obsługi dwóch dużych budżetów PKO BP i Reckitt Benckisera. Cybulski pracuje w ZenithOptimedia od dwóch lat, ostatnio na stanowisku TV buying managera. Wcześniej był związany z domem mediowym Universal McCann. Obecnie będzie zarządzał działem zakupu czasu telewizyjnego, w którym pracuje 12 osób. Przedstawiciele agencji zapowiadają, że zespół kierowany przez Cybulskiego będzie dalej rozbudowywany. (JP)