Zagranica

Unilever wycofuje z rynku markę pielęgnacyjną Thermasilk

Koncern Unilever w USA postanowił włączyć markę preparatów do pielęgnacji włosów Thermasilk do portfolio brandu Sunsilk. Thermasilk pojawił się na...

Koncern Unilever w USA postanowił włączyć markę preparatów do pielęgnacji włosów Thermasilk do portfolio brandu Sunsilk. Thermasilk pojawił się na rynku w 1998 r. W ciągu ostatnich lat tracił udziały rynkowe na rzecz marek Garnier Fructis (L’Oreal) oraz Dove i Sunsilk należących do Unilevera. Natomiast Sunsilk w ciągu ostatnich pięciu lat był jedną z najdynamiczniej rozwijających się globalnych marek kosmetyków do pielęgnacji włosów. Reklamę obu marek przygotowuje agencja JWT z Nowego Jorku. Unilever zaplanował na styczeń 2007 r. relaunch marki Sunsilk Thermasilk. Cała linia składać się będzie z trzech produktów: szamponu, odżywki i sprayu ułatwiającego rozczesywanie włosów. Unilever deklaruje, że w przyszłości skoncentruje się na wsparciu trzech brandów służących do pielęgnacji włosów – Dove, Sunsilk i Suave. (“Advertising Age”)