Kraj

Frosta wspiera marketingowo Złote Paluszki Rybne

Reklamy telewizyjne i promocja konsumencka wspierają produkty rybne Frosty, głównie lidera tej kategorii markę Złote Paluszki Rybne. Spoty przygotowane przez...

Reklamy telewizyjne i promocja konsumencka wspierają produkty rybne Frosty, głównie lidera tej kategorii markę Złote Paluszki Rybne. Spoty przygotowane przez toruńską agencję MSU Publishing są emitowane w TVP1, TVP2, TVP3, TVN, TVN Siedem i TV4. Wsparciem kampanii jest promocja konsumencka produktów rybnych prowadzona pod hasłem “Złota Rybka spełnia życzenia”. Jej celem jest wsparcie sprzedaży oraz promocja wizerunku marki Frosta. Promocja ta polega na udziale konsumentów, którzy kupili produkt Frosty, w losowaniu nagród pieniężnych lub rzeczowych. Za przygotowanie i realizację promocji konsumenckiej odpowiada również agencja MSU Publishing. Wsparciem marketingowym pozostałych produktów Frosty (dania gotowe i warzywa) jest m.in. współpraca z miesięcznikiem “Olivia”. W czasopiśmie publikowane są teksty promocyjne na temat tych artykułów. W ramach tej współpracy promocyjne produkty Frosty zaznaczone są specjalnym logo miesięcznika i opatrzone hasłem: “Smacznie i prosto. Olivia poleca”. Media do kampanii, która potrwa do końca stycznia 2007 roku, zaplanował i kupił dom mediowy MPG Media Planning. (BG)