Kraj

Timotei rozszerza markę o lakiery do włosów

Unilever rozszerza markę Timotei o produkty do stylizacji włosów - lakiery Timotei Naturalny Blask. Lakiery pojawią się w sprzedaży w...

Unilever rozszerza markę Timotei o produkty do stylizacji włosów – lakiery Timotei Naturalny Blask. Lakiery pojawią się w sprzedaży w dwóch wariantach z wyciągiem z rumianku do jasnych włosów oraz z henną do włosów brązowych. Oba w cenie 11 zł. Do tej pory pod marką Timotei Unilever sprzedawał jedynie szampony i odżywki do włosów. Relaunch marki przeprowadził na początku 2005 r. Wprowadzenie lakierów do sprzedaży wspiera kampania telewizyjna autorstwa agencji reklamowej JWT. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative Warszawa. Udziały rynkowe Timotei nie zostały ujawnione. (MKS)