Kraj

Danone poszerza zakres współpracy z Option One

Firma Danone podjęła decyzję o rozszerzeniu zakresu współpracy z agencją marketing services Option One Sales & Marketing Services. Oprócz realizowanych...

Firma Danone podjęła decyzję o rozszerzeniu zakresu współpracy z agencją marketing services Option One Sales & Marketing Services. Oprócz realizowanych dotychczas usług merchandisingowych w sklepach wielkopowierzchniowych Option One zajmie się obecnie również obsługą handlową wyselekcjonowanych sieci supermarketów. Projekt wykonywany będzie siłami zespołu przedstawicieli handlowych agencji skierowanych wyłącznie do zadań na rzecz Danone. Do ich obowiązków należy realizacja planów i celów sprzedażowych, odpowiedzialność za standardy merchandisingowe i ekspozycyjne oraz rozwój dystrybucji produktów Danone. Akcja dla Danone jest kolejnym projektem Option One, w którym agencja odpowiedzialna jest za prowadzenie outsourcingowego zespołu sprzedażowego. Podobne projekty agencja realizuje już w niektórych kanałach dystrybucji dla takich klientów jak Procter & Gamble, Sony, Bayer Healthcare i Grupa Żywiec. (TW)