Kraj

Barbara Janik menedżerem ds. promocji Tok FM

Barbara Janik obejmie 1 stycznia 2007 r. funkcję menedżera ds. promocji ponadregionalnego radia Tok FM. To nowe stanowisko w rozgłośni....

Barbara Janik obejmie 1 stycznia 2007 r. funkcję menedżera ds. promocji ponadregionalnego radia Tok FM. To nowe stanowisko w rozgłośni. Dotychczas promocją tej stacji zajmował się dział promocji Grupy Radiowej Agory nadzorujący działania marketingowe we wszystkich lokalnych rozgłośniach należących do tej spółki (m.in. Roxy FM, Złote Przeboje). W związku z rozwojem Tok FM, rosnącymi udziałami stacji w rynku słuchalności oraz wzrostem przychodów z reklam zdecydowano o oddzieleniu promocji tej stacji od pozostałych rozgłośni.

Barbara Janik będzie przede wszystkim koordynowała działania promocyjne radia Tok FM oraz jego politykę marketingową. Będzie też nadzorować współpracę stacji z innymi mediami należącymi do Agory. Niewykluczone, że w przyszłości będzie również odpowiadać za ewentualną rozbudowę działu promocji Tok FM. Barbara Janik wcześniej zajmowała się m.in. promocją w instytucjach rządowych. Została wybrana w wyniku rekrutacji, do której zgłosiło się kilkaset osób. (BG)