Kraj

REWE zakończyła rebranding sklepów MiniMal na Billa

Grupa REWE zakończyła rebranding 22 supermarketów MiniMal na Billa. Tym samym brand Billa wrócił na polski rynek po 5 latach...

Grupa REWE zakończyła rebranding 22 supermarketów MiniMal na Billa. Tym samym brand Billa wrócił na polski rynek po 5 latach nieobecności. Rebranding jest związany z planami ekspansji REWE w naszym kraju, Marketer uważa, że nowa marka, rozpoznawalna w całej Europie, będzie skuteczniej walczyć o klienta niż MiniMal.

Do roku 2011 liczba supermarketów Billa ma być potrojona, a inwestycje wyniosą ok. 130 mln euro. Marketer szuka obecnie lokalizacji w miastach powyżej 50 tys. mieszkańców. Wyróżnikiem Billi ma być bliskość miejsca zamieszkania i duży wybór produktów świeżych. W przyszłym roku sieć Billa będzie miała kampanię reklamową, którą zrealizuje prawdopodobnie agencja Grupa Fresh. Marka Billa była już obecna w Polsce do 2001 r., kiedy to REWE sprzedało supermarkety funkcjonujące pod tą nazwą grupie Auchan. Obecnie nazywają się one Elea. (TW)