M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

WYJAŚNIENIE

Serwis Dzienny | 15 listopada 2000, 00:00

Joe Koźlak, dyrektor ds. marketingu Browaru Ryan Namysłów, nadesłał pismo, którego fragment cytujemy: "Pragnę poinformować, że informacje opublikowane 6 listopada...

Joe Koźlak, dyrektor ds. marketingu Browaru Ryan Namysłów, nadesłał pismo, którego fragment cytujemy:

"Pragnę poinformować, że informacje opublikowane 6 listopada br. (przyp. red. chodzi o wydanie DSMMP z tego dnia) na temat marketingowych działań Browaru Ryan Namysłów były absolutnie nieprawdziwe. Dlatego zwracam się z żądaniem zamieszczenia sprostowania przedmiotowego artykułu. Wszystkie prezentacje przedstawione nam tej jesieni były bardzo dobre i było ich więcej niż prezentacje dwóch agencji wspomnianych w waszym artykule. Wewnętrzne decyzje podejmowane przez Browar Ryan Namysłów nie miały nic wspólnego z jakością czy treścią prezentacji."

Od redakcji: Arkadiusz Filipecki, specjalista ds. marketingu Browaru Ryan Namysłów, odpowiadając na pytanie dlaczego termin rozpoczęcia kampanii multimedialnej browaru został przesunięty na początek 2001 roku, uzasadnił decyzję niską jakością prezentacji przedstawionych przez agencje zaproszone do przetargu.