Kraj

Mediatak sprzedał więcej pakietów BIG i uzyskał wyższy przychód mimo obniżki cen

Mediatak, dom prasy regionalnej poinformował, że w okresie IX-XI br. sprzedał 108 pakietów ogólnopolskich BIG. Jest to według Mediatak o...

Mediatak, dom prasy regionalnej poinformował, że w okresie IX-XI br. sprzedał 108 pakietów ogólnopolskich BIG. Jest to według Mediatak o 38 proc. więcej niż w analogicznym okresie ub.r. (78 pakietów). Uzyskano wyższe przychody ze sprzedaży pakietów, mimo że w czerwcu br. Mediatak obniżył ceny reklam w BIG-ach do 55 proc. w stosunku do cen, jakie obowiązują przy zakupie pojedynczych dzienników regionalnych. Mediatak prowadzi programy lojalnościowe dla klientów, premiujące zakup większej liczby BIG-ów. Na początku 2007 r. planowane są kolejne działania zachęcające do zakupu prasy regionalnej. (KP)