M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

MCCANN NADAL KUPUJE MEDIA DLA COCA-COLI W WLK. BRYTANII

Serwis Dzienny | 15 listopada 2000, 00:00

Universal McCann nadal będzie zajmować się obsługą telewizyjnego budżetu Coca-Coli w Wielkiej Brytanii. Natomiast Carat Insight i Carat Interactive zajmą...

Universal McCann nadal będzie zajmować się obsługą telewizyjnego budżetu Coca-Coli w Wielkiej Brytanii. Natomiast Carat Insight i Carat Interactive zajmą się budżetami przeznaczonymi na nowe media. Oczekuje się, że obie agencje będą ściśle z sobą współpracować, aby zapewnić najbardziej kreatywny media mix. Klient ten zdecydował także, że agencja Wieden & Kennedy z Londynu będzie kontynuować pracę kreatywną dla dietetycznej Coli. Wysokość budżetów nia została ujawniona.