Kraj

ARZ GALICJA ZMUSZONA DO INTENSYWNEJ SPRZEDAŻY W WARSZAWIE

Firma reklamy zewnętrznej ARZ Galicja z Krakowa zamierza uruchomić własny dział sprzedaży w Warszawie. Powodem tej decyzji jest wejście, 3...

Firma reklamy zewnętrznej ARZ Galicja z Krakowa zamierza uruchomić własny dział sprzedaży w Warszawie. Powodem tej decyzji jest wejście, 3 grudnia br., w życie zakazu reklamy papierosów na nośnikach tego medium. Co roku reklamy produktów koncernu Philip Morris Polska były eksponowane na mniej więcej 3/4 wszystkich nośników, należących do ARZ. Ta komfortowa sytuacja jednak już się skończyła. ARZ Galicja była związana od 1992 roku stałym kontraktem, najpierw z ZPT w Krakowie, a po jego prywatyzacji, z Philip Morris Polska, dotyczącym prowadzenia kampanii reklamy zewnętrznej na nośnikach ARZ Galicja. Obecnie w ofercie ARZ Galicja znajdują się dwie sieci klasycznych billboardów: ogólnopolska (1,3 tys. nośników) oraz zlokalizowana na terenie stacji benzynowych, na terenie całego kraju (900 tablic na stacjach, należących m.in. do Orlen, Jet i Dexpol). Warszawski dział sprzedaży krakowskiej spółki ma zostać uruchomiony 1 grudnia br. Obecnie miesięczny koszt wynajęcia jednej tablicy, należącej do ARZ Galicja, waha się na poziomie 140-150 USD. Spółka ta wchodzi w skład Grupy Galicja, składającej się z trzech firm prowadzących usługi z zakresu reklamy zewnętrznej, oprócz ARZ są to Galposter (broker) i Claude Publicite Polska (reklama neonowa). (JP)