Zagranica

Insight Research promuje nową technikę psychoetnograficzną

Firma badawcza Insight Research Associates wprowadza nową technikę psychoetnograficzną pozwalającą budować lojalność wobec marki i zwiększać sprzedaż produktów. Nowa technika...

Firma badawcza Insight Research Associates wprowadza nową technikę psychoetnograficzną pozwalającą budować lojalność wobec marki i zwiększać sprzedaż produktów. Nowa technika powstała na bazie obserwacji zachowań konsumentów w ich naturalnym środowisku i identyfikacji ukrytych motywacji, jakie mogą kierować ich wyborami zakupowymi. Mark Ingwer, szef Insight Research, twierdzi, że 90 proc. komunikacji to komunikacja niewerbalna. Konsumenci zapytani o motywacje i emocje często zaś mogą nie ujawniać prawdziwych motywów podejmowanych przez siebie decyzji. Przy tworzeniu nowej techniki Insight Research wyszedł z założenia, że konsumenta należy przede wszystkim oceniać jako człowieka, a dopiero następnie rozpatrywać jego rynkowe potrzeby i oczekiwania. (“BrandRepublic”)