M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Aż 14 agencji walczy o budżet PZU - lista zamknięta

Serwis Dzienny | 20 grudnia 2006, 06:45

PZU, największa grupa ubezpieczeniowa w kraju, zamknęła listę w swoim przetargu ATL-owym, na której znalazło się aż 14 agencji reklamowych....

PZU, największa grupa ubezpieczeniowa w kraju, zamknęła listę w swoim przetargu ATL-owym, na której znalazło się aż 14 agencji reklamowych. Są to: Young & Rubicam Poland, DougFaberFamily, DDB Warszawa, BBDO Warszawa, TBWA/Warszawa, McCann Erickson, Ad Fabrika FCB, PZL, V&P, Leo Burnett, Demo Effective Launching, Opus B, GPD oraz XXL Media.

Przypomnijmy, że PZU było wcześniej obsługiwane reklamowo przez agencję Just. Po zmianie kierownictwa marketingu ubezpieczyciel wynegocjował z agencją unieważnienie klauzuli wyłączności, jaką agencja miała w kontrakcie. Bieżącą kampanię ubezpieczeń komunikacyjnych, o której piszemy także w dzisiejszym DS "MMP", przygotowały agencje Testardo Red Cell (koncepcja kreatywna) i Just (realizacja), studio Kreacja Pro Andrzeja Pągowskiego i dom mediowy Starlink.

Przetarg nie dotyczy obsługi mediowej - współpraca ze Starlinkiem będzie kontynuowana. Testardo Red Cell nie bierze udziału w przetargu PZU, bowiem na początku ubiegłego miesiąca agencja wygrała obsługę grupy ubezpieczeniowej Commercial Union (przejęła ten biznes od Leo Burnett). (MB)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,